Grattis min älskade!



Idag är ingen vanlig dag. Det finns någon som jag tycker jävligt mycket om. Denna någon fyller år idag. Tänkte fira det med en hyllningsdikt.

Du är fantastisk
Du är helt otrolig
Ditt svallande hår i vinden
Din röst som smeker mig mot kinden.
Idag är din dag
Idag är världens dag
Vad skulle jag vara utan dig
Vad skulle världen vara utan dig.
Ingenting.
Grattis till dig
Grattis till mig
Grattis till världen.


Zlatan - 29 år idag.


Någonting säger mig att jag glömt någonting idag. Vet inte riktigt vad. Märklig känsla. Men vad skulle kunna vara viktigare än Zlatans födelsedag å andra sidan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Uppdateeera :D

2010-12-13 @ 20:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0