Saker att ta tag i

Att skjuta upp saker till sista stund är ett vanligt fenomen bland oss människor. Vissa människor har som livsstil att revoltera i det tysta, inte planera ordentligt eller att bara att undvika svåra situationer. Jag har bestämt mig för att inte skjuta upp saker längre - man vet aldrig hur gammal man kommer att bli! Att vänta blir en lätt undanflykt för att slippa ta tag i saker och ting. Praktisk handling är oftast det bästa sättet att sluta skjuta upp. Jag har en lista med saker som jag tänkt ge mig på när pensionens höst är här men jag tänker sätta igång redan nu när jag fortfarande har styrkan. Först på listan står "broderi".



Visst blev den fin! Jag blev så nöjd att jag ramade in den. En lyckad inramning framhäver sitt konstverk.


Kommentarer
Postat av: markus

haha bra petter.

2009-05-11 @ 12:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0