Bara ben och deg

Jag ber om ursäkt för min dåliga uppdatering. Jag har varit lite nere sedan jag missade melodifestivalen. Hade sett fram emot den. Nu är det bara att försöka glömma det som varit och blicka framåt.

Vilken härlig dag det har varit! Jag gick en skön promenad nu mitt på dagen (kom just in). Det var så otroligt skönt - känns som att det finns hopp nu, att vi går mot ljusare tider. Idag gick jag har med bara ben, bara och vita ben. En dag som denna går det ju bara inte att stänga in sig i byxor. Slängde ihop en limpdeg innan jag gick (glömde ställa in den i ugnen men degen var precis vad jag behövde när jag kom tillbaka)! Ny kraft nya tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0