Tjuvstartar sommaren ;)

Det blir ljusare för varje dag, våren är i antågande och vi kan faktiskt börja räkna dagarna till det blir sommartid igen. I år, 2009 infaller det magiska datumetpå söndag. När det blir sommartid ska man ställa fram klockan en timme. Egentligen är det väl inga konstigheter men för att vara på den säkra sidan så ställer jag fram klockan redan nu för att inte glömma bort det. Har börjat komma så ruskigt tidigt hela tiden de senaste dagarna så jag tjuvstartar alltså med sommartid redan idag! Eftersom jag förlorar en timme nu så ska jag verkligen ta vara på de guldklickar som kommer under dagen. 



För er som inte vet hur man ställer om klockan så blir det vintertid igen i oktober.


Kommentarer
Postat av: fisken97

allt är fel ju!!! du är knäpp

2009-03-31 @ 17:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0