Tack igen!

Som många av er säkert redan vet (iaf Amanda *ler*) brukar jag envisas med att läsa upp Timbuktu-texter i tid och otid. Jag vill att folk ska förstå vilket djup han faktiskt förmedlar! Den här bloggen ger mig en chans att nå ut med hans budskap till den stora massan.

Har så många läsare nu, tillsammans kan vi uppnå underverk! Har en refräng ien Timbuktu-låt som jag tycker passar bra för att uttrycka vad jag känner:

Orden räcker inte till,
i mitt huve står det nästan still
Ute där det blåser kallt,
jag andas djupt så kan jag stå emot allt
Och ser jag bara nån sorts moln,
kan solen inte va långt bort
Så därför vill jag passa på,
att visa tacksamhet för allt jag får.





Word!

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Faaan Petter, dessa förbannade Timbuktu-texter!!!

2009-03-03 @ 18:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0