Skapande

Jag kanske har verkat frånvarande de senaste timmarna men jag blev så mätt av sopplådan. Jag har suttit och pillat lite med en teckning också i "Paint" som jag tänkte lägga upp på för allmän beskådning här på bloggen. Som ni vet så är jag en perfektionist och känner mig inte helt nöjd med teckningen än - men håll ut, den kommer. 
Som ni vet så älskar jag att skriva men det kanske kommer som en nyhet för er men jag älskar att rita också. Jag borde kanske göra en bok någon gång - och rita alla bilder till den helt själv. Nu när jag har en fan-base så tror jag att den verkligen skulle kunna nå ut. Vore ett ganska naturligt steg efter bloggsuccen.

Vad gillar ni att rita? Jag tycker om att rita bollar, hästar och hus men utmanar mig gärna med nya motiv. Det är en banan som jag ritar just nu - en riktig utmaning (särskillt färgen är svår att få till). 

Här är en teckning jag gjorde i höstas som jag är rätt nöjd med (sitter uppe i rummet). En snabb skiss bara att hålla tillgodo med tills jag är redo att lägga upp bananen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0