Lyxlunch

Eftersom jag haft en så jäktig dag i snabbköpet tänkte jag att jag skulle lyxa till med en riktig smask-lunch. Jag har alltså inte gjort den själv utan köpte den färdig. Bästa kebab-pizzan!!! Köpte en extra pommes också att äta på vägen tillbaka, de som var kvar när jag kom hem la jag på pizzan.

Detta är äkta skönhet för mig:


Drack en ginger ale till men tyckte inte att den smakade tillräckligt så jag drog i lite extra kryddor (i det här fallet färsk ingefära och jäst men prova er fram).

Såhär bra blev den:

Är man inte så törstig kan man smula gästen, annars löser den upp sig i magen!

Kommentarer
Postat av: Linda

fy f-n asså LYX-pizzan ser urk..ut! assså ska du ha recept för ngt kan du lägga ut littte mer nyttiga o smarriga recept tack!

2009-03-11 @ 09:47:03
Postat av: Petter

Hej Linda vad roligt att du hittat hit. Vad som är smarrigt för en människa behöver inte vara smarrigt för en annan. Smaken är ju (som du säkert vet) som baken - delad. Min är delad så det står härliga till. Se min blogg som en inspirationskälla, inte som en Bibel.

Kram på dig

2009-03-11 @ 14:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0