Fötterna på jorden - huvudet bland molnen

Det är inte lätt att hålla fötterna på jorden när det går så bra för bloggen och ni läsare ger mig så mycket kärlek och pepp. I takt med att bloggen växer så känner jag att det är extra viktigt att inte förlora fotfästet. För att få en starkare känsla och uppfattning om jorden och marken under mig så har jag ägnat mina fötter extra omtanke denna morgon. Jag måste erkänna att fotbadet var ny mark för mig att bryta men resultatet blev bra.



Ett för fötterna vårdande och välgörande fotbad kan du enkelt göra själv. Jag hade i lite kakao i baljan för att mjuka upp fötterna.

Moder jord lär inte klaga ;)

Dags för frukost!
*BRB*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0