Nu är den äntligen färdig!

Nu är bananmålningen äntligen färdig! Som jag lovade i mitt tidigare inlägg publicerar jag den så att ni alla kan njuta av den. Puh! Var riktigt stressad över att få den färdig, bra med pressen att jag lovat publicering på bloggen. Det är tufft att rita på datorn. Även om man har talang är det svårt att få till de rätta färgerna och djupet i bilden. Den är här jag iaf riktigt nöjd med. Hoppas att ni gillar den! Det är väldigt blottande att visa upp sin konst såhär för vem som helst. Ger en del av mig själv i varje bild och hoppas därför att ni verkligen uppskattar den.
  

Fantastiskt vad man kan skapa med hjälp av datorn nu för tiden...
Som den observanta bloggläsaren redan märkt har jag ofta tema ätbart i mina målningar. Vet faktiskt inte varför men det är väl någonting undermedvetet. Nej, nu ska jag kolla kylen...

See yah!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad fin bananen blev Klas! Du fick verkligen till färgen där. Ett tips -> http://kkh.se/megaFrame.html

2009-03-13 @ 10:05:02
Postat av: Amanda

HAHA!

2009-03-13 @ 17:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0