Carbonara till middag

Hej mina vänner!

Idag har jag bestämt mig för att göra min berömda Carbonara!

Du behöver:
Valfri mjölkprodukt
Smör
Lite mjöl
En svål
3 Ägg
Svartpeppar

Gör såhär:
Värm upp mjölkprodukten du väljer (jag tog en skvätt var av dem jag hittade i kylen) och låt smeten sjuda. Använd smör, mjöl, och ägg som smaksättare.




Häll i svålen och mjölet. Strö över lite peppar och servera med bandpasta.




Jag hade tyvärr inte någon pasta hemma (märkte det försent) men det blev gott som en soppa också!

Kommentarer
Postat av: Marcus Jacobsen

Ett tips,, Ta maizena ist för mjöl. Lite enklare å reda såsen då!! :)

2009-03-03 @ 23:27:20
Postat av: Petter

Tack, asbra!

2009-03-04 @ 08:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0