Äntligen slut på eländet!

Jösses, vilken pers! Jag är iofs inte den som viker mig dubbel för miljön men ett hetl dygn utan el!!!! Har varit riktigt jobbigt faktiskt.  Nu tjuvstartar jag en timme innan men jag tycker att 23 timmar får räcka för den här gången. Jag är glad att jag har så lätt för att sova för det fanns inte mycket annat att göra...

Tycker att det borde räcka med en earth hour nästa år istället för ett helt dygn! Ni som håller med mig får skriva erat namn i kommentarsvältet så ska jag se till att namninsamlingen hamnar i rätt händer.

Nej, nu är det läggdags. Vi hörs lite senare!

Stor kram!

Kommentarer
Postat av: Petter

Petter Klas Ericsson

2009-03-29 @ 22:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0