100 inlägg!

Som den uppmärksamme bloggläsaren redan väntat på kommer här mitt 100:e inlägg i bloggen. Är själv lite stålt över att jag hunnit med så många, även om man alltid kan bli bättre. Den smarte bloggläsaren kan nu snabbt räkna ut att sedan bloggen startade för 13 dagar sedan (den 22/2) har i snitt 7,69 (100/13) inlägg skrivit om dagen. Till och med lite fler för min syster som hjälpte mig att räkna ut det avrundade neråt. Jag siktar på att hinna med minst tio om dagen i fortsättningen och får försöka hitta på sätt att komma ifrån andra saker så att jag får mer tid till att blogga. Lovar ingenting men ska verkligen göra mitt bästa!!!

Är iaf glad att jag har skrivit mitt 100e inlägg och att intresset för bloggen ökar ravinartat. Det gör mig väldigt lycklig!


Hittade ett gammalt kort på mig när jag var glad. Såhär glad är jag nu också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0