Tentaplugg

Sitter och pular med sista hemtentan för terminen. Nivån på mitt tentaplugg är ganska låg. Jag åstadkommer för det mesta inte så mycket. Det är oftast självdisciplinen det är fel på. Jag borde kanske egentligen sitta i skolan att plugga eftersom jag inte har någon skrivare (den ska lämnas in i pappersform). Dessutom trivs jag när jag är nära kylskåpet(när man tentapluggar får man äta vad man vill och hur mycket man vill). Blir mycket mackor i veckan och många koppar te. Då jag inte har någon skrivare så måste jag skriva på skrivmaskin. Det blir svårare att redigera men man riskerar inte att råka radera allt.



Den här skrivmaskinen skriver jag på.



*Kommer att behövas*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0