Biljettlycka

Trycket på att komma över biljetter till landskampen i helgen har varit stenhårt. Priserna har brakat i höjden och på olika sajter säljs jättedyra biljetter för att fansen ska komma över en åtråvärd plåt efter att de sålt slut. Jag vill på inga villkor missa den här händelsen som bara sker en gång i livet och jag har nu lyckats få tag på en biljett! Jag ska gå och möta upp säljaren om ett par minuter och jag lyckades pressa ner priset till 100:- (från 110:-). Har till och med fått en bild på biljetten så jag är säker på att det inte är något fuffens på gång.



Den sanna lyckan kostar inte mycket;
om den är dyr är den inte av någon bra sort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0