Tristess och pyssel!

Är det bara jag som alltid känner mig nere dagen etfer en högtidsdag? Den är alltid såhär, man går och längtar länge efter att semmeldagen ska komma och när det väl är dags känns det som att den tog slut på några sekunder. Jag är egentligen inte speciellt förtjust i semlor men just på semlans dag brukar jag frossa i dem. Åt 7 stycken igår vilket jag känner mig väldigt nöjd med, jag gav bort min sista semla vill Kalle.

För er andra som känner er nere idag och önskar att varje dag vore speciell men någonting att fira har jag ett litet pysseltrix. Jag satt vid köksbordet och spelade lite gitarr när iden bara kom till mig, ´tror att det blir så att hjälnan liksom kastar ideer till den som behöver tröstas.

Du behöver:
Öronproppar i skumplast som du kan köpa på apoteket för en billig peng
En penna.

Gör såhär:
Rita ansikten och hår på öronpropparna. Blir som en liten familj av personliga figurer. Jättekul faktiskt. Jag ska ge bort några i present och behålla vissa sjäv. Ett tips är att rita exempelvis ditt favoritband eller förslagsvis olika humör:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0