Spontanfest

Idag fick jag veta att jag får åka som utbytesstudent nästa vårtermin till Ghana. Helt sjuuuuuuukt kul. Ordnade en spontanfest för att fira beskedet med mina nära och kära. Ska bli så sjukt bra att dra iväg en termin och bara få vara. Det är det bästa med att åka bort under en längre period, man kan liksom sudda bort alla måsten och få vara den personen man verkligen vill vara, den man är, eller borde bara. Jag tror att jag ska kalla mig för Moboto och bli en riktig myskille! Bara le åt allt och rycka på axlarna åt alla bekymmer. Fan va gött det ska bli. Ska fundera lite mer på vilken person jag ska skapa och vilka delar av mig jag ska passa på att odla när jag är där nere.

Nu ska jag gå ut till polarna igen och festa vidare. Den här bloggen är lite beroendeframkallande, söker verkligen upp tillfällen där jag kan gå till datorn och skriva en rad eller två:) Härligt tycker jag!

Vi hörs senare!

//Petter

Kommentarer
Postat av: Korsell

Stort grattis!

2009-02-23 @ 23:41:52
Postat av: Petter

Stort tack!

2009-02-24 @ 02:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0