Sherlock Holmes

Har ni tänkt på hur mycket vintern faktiskt kan ge oss information och tankar. Tog en morgonpromenad idag, hade lite tid över medan håret skulle torka så jag tog på mig en stor mössa och gick en extra sväng. Jag en stig och följde spåren för att se vad som hänt där tidigare. Fick mig att känna mig lite som Sherlock Holmes eller så, superhäftigt. Såg iaf att någon med en hund hade prommenerat till affären och sen tillbaka. Man får liksom en inblick i andra människors vardag vilket är någonting man annars inte lägger märke till.


Någon hade också försökt sig på att cykla och så långt jag kunde se hade denna person klarat det bra. Inga olyckor *peppar peppar*.

Man missar så mycket när man jäktar, borde ta sig mer tid för sådana äventyr:) Hade en supermorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0