Lasse Kronér, efter Philips önskemål

Haha, Philip. Klart som fan att jag kan skriva om det. Känns lite gernant dock, vet att han är lite töntstämplad. kanske kan detta inlägg vara ett steg på vägen att ändra det dock, isf skulle det vara fett värt det.

Lasse är inte bara en förebild för oss goa göteborgare utan för hela Sverige. Han vågar liksom ha barnasinnet kvar och spela på sin undomlighet samtidigt som han kan vara allvarlig och eftertänksam när det behövs. Dessutom är han djävligt rolig och verkar vara trevlig och down to earth. Han viker liksom ut sig lite från det gäng av kända göteborgsprofiler vi har (som Ingvar Oldsberg med son, Harald Treutiger, Loket, Glenn Hysén, Arne Hegerfors, Lasse Brandeby, Cleas Malmberg, Bosson,  Papa Dee och andra vi kan känna oss riktigt stålta över). Lasse har dock någonting mer, han är som en kombination av alla dessa personer. Han har glimten i ögat som Treutiker och Oldsberg, Bossons och Papa Dees charm och Hyséns och Brandebys djup och skärpa. Dessutom är han grymt musikalisk och en hejare på stämsång! Som att inte det vore nog har han gett ut en bok med grymma smörgåsrecept, och ni alla vet vilket vägen till mitt hjärta är;)


Fan, tycker att vi ska våga gilla Lasse mer, jag tycker iaf att han är grym och det står jag för!




Kommentarer
Postat av: Korsell

Instämmer, jag har den boken signerad...true story....

2009-02-22 @ 22:14:48
Postat av: Amanda

Ni båda skrämmer mig...

2009-02-22 @ 23:11:32
Postat av: Korsell

Nej, det är helt sant...

2009-02-22 @ 23:16:57
Postat av: Amanda

Tror dig, det är just det som är läskigt. Har sett dina självhjälpsböcker så steget till en smörgåsbok av Kronéll är väl inte speciellt långt...

2009-02-22 @ 23:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0