Längtar till sommaren!

Fan gubbar, fatta när sommaren är här och man kan gå barfota igen. Det är så sjukt gött! Bara sparka av sig skorna och springa runt i gräset och känna stråna mellan tårna. Det längtar jag efter.



Tror att jag ska ta av mig tofflorna och sätta mig barfota på min ryamatta. Om man verkligen koncentrerar sig kan det nog kännas som att det är gräs. Vet att jag brukade göra det ibland när jag var liten också. Älskade att vara barfota redan då! Kanske till och med ska sova på mattan inatt... Måste vänta tills alla har gått bara...




Peace out!

Kommentarer
Postat av: Li

Tjusig färg på fötterna, Petter! Påminner lite om... vitt.

2009-02-24 @ 21:33:00
URL: http://www.tachansen.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0