Första inlägget:)

Hej alla vänner och andra:)

Har länge funderat på att börja blogga. Vet inte varför jag inte gjort det tidigare, kanske har jag varit för lat, inte vetat hur man gör eller varit lite rädd för att låta alla läsa om mina tankar och funderingar. Efter att ha pratat lite om saken med några vänner har jag nu äntligen bestämt mig för att göra det. Jag ska bli en bloggare! Eller snarare, jag ÄR en blggare!


Hur är då en bloggare och vad ska man skriva? Jag har tänkt använda den här bloggen till att lufta mina funderingar och tankar i första hand. Har aldrig skrivit dagbok heller så detta kommer väl bli lite utav en sådan för mig där jag skriver lite om mina dagar. Jag kommer också använda den till att ge lite recepttips fokade på mat för oss studenter (och självklart min världsberömda chilli con carne), kanske skriva lite filmrecensioner och annat smått och gott som jag känner att jag vill dela med mig av. Har ni läsare någonting som ni tycker att jag ska skriva om eller ett ämne ni vill höra mina tankar om går det självklart också bra att höra av er. Skriv ett litet inlägg eller kommentar här i bloggen bara så lovar jag att ta upp det så snart jag kan.

Well, nu börjar mitt första inlägg lida mot sitt slut. Idag har jag varit hemma i kollektivet med några kompisar. Chill med goa gubbar, kan det bli bättre? Min syster är hemma i götet också vilket betyder mycket för mig, jobbigt att vara så långt ifrån varandra så länge. Imorgon ska jag gå upp tidigt och göra en god omelett till frukost, det har jag redan planerat *ler*. Blir ni lite avis nu kanske?

Gött mos så hörs vi snart igen!

Peace out!

//Petter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0