Dagens status: Chill!


Idag är det chill som gäller. Var ute en sväng igår iaf, var inte så sugen på att dra ut men Philip lyckades tjata med mig. Jag är ju inte så svår som många av er redan vet;)  Bra gjort såhär i efterhand av honom, blev en kul kväll! Idag har jag iaf bestämt mig för att ta det riktigt lugnt och bara softa. Är fett sugen på en kebabtallrik och det lutar åt att jag ska styra upp en senare idag. Vore grymt! Eller falaffelrulle. Kebabpizza vore gott också, den i mölnlycke är bäst dock så jag blir bara besviken när jag äter den någon annan stans. Och hamburgare vore grymt, 200 gram med pommes och räksallad. Skulle inte banga på indiskt heller. Eller sushi. Fan va hungrig jag blev, måste fxa det här nu. Tror att det blir pizza och en kebabtalltik bara för det. Hatar att inte bli mätt!

Dagens cred går till Mange för sin bra initiativ. Väntar med spänning. Tummen upp, mannen!

Nu ska jag fixa mat. Hörs sen!

//Petter den Hungrige

Dagens outfit: Nu har på mig jeans, tofflor och en min favorittröja från Elanders! Tror jag drar på mig min blåa munkjacka när jag går och handlar mat. Och en jacka såklart, det är ju kallt ute:) När jag har ätit och duschat ska jag byta till min "vi gör göteborg friskare-tröja. Har haft den här i ett par dagar nu...

Kommentarer
Postat av: Korsell

men Klas, De här med dagens outfit...De är ju mode-bloggare typ Sofie och Blondinbella som skriver om sånt, de har ju nya kläder varje dag. I ditt fall blir det ju ungefär lika intressant som om Ebbot eller Tomas Di Leva skulle blogga om sin outfit...

2009-02-22 @ 22:21:57
Postat av: Petter

Nu tycker jag att du är lite orättvis, men jag respekterardin åsikt. Tänkte att jag kan nå en lite bredare publik om jag slänger in lite modetrams emellanåt:)

2009-02-22 @ 23:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0