TRENDSCOOP!

Hej gött folk!

Som ni vet tillbringar jag mycket tid med att läsa andra bloggar för inspiration. Har snappat upp en trend som jag känner mig lite extra glad över. Som ni som känner mig vet brukar jag nästan alltid ha jeans på mig. Nu har detta blivit en av de största trenderna för 2009. Tror att jag kan ha ett finger med i spelet där men är inte helt säker så jag låter det vara osagt;)

Här är iaf en bild på mig där ni kan se att jag hade jeans redan för flera år sedan:


Sug på den ni! *blink*

Kommentarer
Postat av: Erik

Ursäkta, nu kanske jag skämmer ut mig, men...

Vad skulle vi suga på?

Jag blev så osäker och nervös. Det är alltid så när jag inte vet.

2009-04-01 @ 18:37:38
Postat av: Petter

Haha, du får suga på vad du vill min vän men i detta fall syftade jag på tanken som Petter The Trendsetter!

2009-04-01 @ 22:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0