Laddar med energi

När man är bjuden på någon sorts fest eller något annat som t.ex. en bloggpokalsutdelning så kan det hända att man bjuds på snittar har jag läst. Personligen tycker jag att snittar verkar smaskigt men jag är rädd att de snittar som bjuds på inte ska falla mig i smaken eller vara för små. Snittar ska ge att visst sobert intryck, med det är inte sobert med äckliga och små snittar. De måste vara goda, annars äter man dem inte, blir hungrig och irriterad och inger ett dåligt intryck. 

Eftersom jag omsätter mycket energi så laddar jag inför kvällen med ett mellis på cornflakes, salami och mjölk. Skulle det visa sig att snittarna är äckliga så kommer det förmodligen inte att gå någon nöd på mig i alla fall :D



Kostkuriosa: Med rätt kost blir du både mätt och belåten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0